Länge sen nu

Det har hänt mycket sedan jag skrev senast.
Vi har varit på Öland och firat Marias 50årsdag. Mycket roligt och mysigt.
Vi har varit i Turkiet i 2 veckor. Underbart. Helt underbart. Jag verkligen älskar Turkiet.

Jag har halkat ner från reserv 63 till 1 på Socionomprogrammet. Så nu kan jag verkligen börja hoppas. Uppropet är på måndag.

Och idag var det Oscars begravning. Fy fan va jobbigt det var. Men väldigt väldigt fint. Kyrkan var full med kärlek.
Tårarna rann, ville inte sluta. 14 år är för ungt.. Du finns överallt, hela tiden, i alla våra hjärtan.



Bilder från Turkiet kommer senare. Jag orkar inte lägga in dem nu.
Jag kan bjuda på en mysbild från hotellrummet..

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback