När ska jag få en hundvalp?

Jag måste bara visa några bilder på Simon och Helens hundvalp Douglas. Han är bland det sötaste jag sätt.

image309

image310

image311




På lördag är det kräftskiva med tjejerna. Jippi! Eller ja, det kommer vara killar med har jag hört. Dock inte min karl, han har ett gig. På tal om karln min, han är inte hemma inatt.. suck.. alltid lika tråkigt =(

Idag har jag varit på min andra föreläsning. Den handlade om religionen som ett symbolsystem. Väldans intressant. Jag har fått två nya vänner, Anna (från Halmstad) och Alva (från Sthlm). Jättegulliga och roliga tjejer. Efter föreläsningen hade vi flera timmars väntan innan den efterlängtade stadsvandringen skulle äga rum. Äntligen, tänkte jag, kommer jag hitta lite bättre i Linköping. Men jag vet inte, känner mig fortfarande vilsen. Jag tror knappt att jag hittar till stan från skolan.. =/ Men det är väl sådant som löser sig med tiden..

Nu ska jag lägga mig och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback