det blir ett nytt år

Känns otroligt skönt att 2007 snart är över. Vilkt skitår det har varit. Det har hänt så fruktansvärda saker det här året; Oscars bortgång ='(, både mamma, pappa och Alexander har legat på sjukhus, de var en dålig sommar, BARA regn. Stressen och det kända "gå in i väggen" känns ibland väldigt nära. Jag kan fortsätta rabbla upp massa jobbiga saker som har hänt mig och min nära, tyvärr har jag ingen lust med det..

Det har ju faktiskt hänt endel roliga saker med (även om de är lätträknade). Jag har tagit studenten vilket känns otroligt skönt!  Jag var två veckor i Turkiet, minnen! Jag har börjat studera på universitetet där jag har träffat några underbara människor. Jag har börjat umgås mera med Linda, vilket jag är väldigt glad över. Hon är en otroligt fin människa.

Det är nog allt. Vet inte vilket som väger tyngst. Det tråkiga sakerna tror jag, tyvärr.

 
Ikväll då. Jo. Jag och Alexander ska låna hans systers lägenhet. Vi ska laga mat, drick vin, ät ost och kex, se på film. Ja, bara ha de mysigt vi två. Så skönt att slippa denna jäkla nyårshystei.

Kanske skriver senare..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback