julen i bilder

image435
Julgranen

image436
Stjärna i en julgrupp som jag gjorde

image438
Ljus hos tomten i kolmården

image439
Mamma och mormor lagar mat

image440
Robin tänder ljus

image441
Mina söta kusiner väntar på paket från tomten

image442
Tomten gjorde det bästa skovalet... NOT, haha!

image443
Robin får sin efterlängtade gitarr... Min duger tydligen inte längre.. =P

image444
Söta kusinen Caroline väntar på att få öppna julklappar




Julen var mysig och trevlig. Det var kul att min morbror + familj var med. Julen är ju till för barn. Tyvärr fick jag aldrig nån riktigt julkänsla den här julen. Kanske för att det inte fanns nån snö. Suck. Jag är nöjd med klapparna allafall =) alltid nått!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback