helgen

Helgen har varit lugn. Vi tänkte åka till Källskär men det blev ju inte så fint väder.

Igår tog jag och Alexander en tur till Maxihuset. Han köpte badshorts och jag köpte skor, shorts och en skarfs. Ibland behöver man såna dära lördagsutflykter, trots att det bara är maxi man besöker.

image222 




Igår kväll var jag och Alexander i spåret här i Svärtinge. Det var väldigt uppfriskande, tror vi ska dit ikväll igen.


Usch, imorgon börjar jag jobba. Jag vill inte! Den här sommaren ska jag bara jobba 4 veckor och det känns såå skönt. Förra sommaren var en ren pina. 8 veckor i en reception är banne mig bland det tråkigaste som finns.

Vad händer för er på midsommar då? Själv ska jag till Källskär med älsk. Bara han och jag ute i skärgården. Det kan nog inte bli bättre.

/Tina

Kommentarer
Postat av: browneyed.

Riktigt fin scarf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback