Lååång dag

Det känns så tråkigt att inte kunna blogga på "heltid" längre. Idag är det rätt lugnt på jobbet så jag fick en lucka nu att skriva några rader. tjohoo! Tyvärr så har jag inte så mycket att berätta.. Jag jobbar ända till kl.17.15 idag, många andra slutar ju redan vid lunch. suck. Från 7.30 till 17.15 känns fan som en evighet.

När jag väl har slutat kommer Alexander och hämtar mig, sen bär det av mot källskär. Det ska bli så himla skönt att komma ut på landet och ta det lugnt. Vi var och storhandlade igår, vi ska grilla massor och dricka vin och öl. Det kommer bli underbart!



Ni måste gå in och rösta på mig och Alexander på
http://www.nt.se på vårt balfoto. Vi har ju nämligen gått till final. Hihi!

Nu ska jag gå på lunch! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback