snart är det försent

Jag har precis skruvat ihop en hylla. Fasen vad jag är händig.

Just nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hit. Vi måste boka hotell ikväll, måste måste måste. Vi ska till Göteborg 7/7. Linnéa och Johan ska ha inflyttningsfest och eftersom vi ändå ska dit tänkte vi göra Göteborg när vi ändå är där, Liseberg, Universeum och stan. Men som sagt, vi har inte bokat hotell ännu.. Problemet med detta blir ju att det är fullbokat. Mamma ringde bl.a Scandic, men icke, fullt överallt. Tillslut hittade vi ett hotell igår som såg bra ut, får nog kanske bli det vi bokar sen.. 

Jag fick reda på att jag har fått löeförhöjning i och med att jag fyllde 20. Den informationen var ju inte helt fel. jippie! Och så har jag fått jobb på e.on under min långa lunch. Nu tänker några, men vaddå, hon jobbar ju redan på e.on? Nope, jag jobbar på Coor Service Management som jobbar åt e.on. Men nu ska jag bli "riktig" e.on:are.



Åh, det känns som jag inte har så mycket vettigt och skriva. Inget vettigt som händer i livet. Är det så här livet kommer bli sen när man blir "stor", att det inte händer något i ens liv, bara för att man jobbar hela dagarna? Om det är så vill jag nog inte bli stor längre..

Jag och Alleballe har börjat springa i spåret här i svärtinge. Fan va vi är bra, älsk.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback