Det har snart gått ett år..

Förbannade huvudvärk. Jag brukar inte ha ont i huvudet, men när jag väl får det så gör det jätteont.. som ett jävla tryck.

Jag håller på skriva lite på min essä. Fasen va svårt det är. Första målet är ju bara att komma på ämne. Detta är nu gjort. Jag ska diskutera  och framföra lite varför människor som tror på Gud inte tror på andar, när det enligt min menig är ungefär samma sak. Fader, sonen och den Helige ANDE.

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans 10 månader.. ♥ ihh snart ett år! Tiden har gått så fruktansvärt fort. Känns som det var igår jag satt och spanade in honom när de spelade Grease...

Jag har fortfarande inte kommit fram till vad jag ska söka till i höst.. jag blir gaaalen. och stressad.

Vi ska nog boka resa ikväll.. så himla skönt det ska bli att få komma iväg 2 veckor i sommar! Jag längtar! Och Alexander ska följa med, det bästa av allt! ♥

nä, nu måste jag gå o ta en värktablett.. /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback