födelsedagskalas

Igår var jag på kalas hos Sofie som fyllde 19 år! Vi fick tacos och tårta, gott! Vi hade riktigt trevligt, och det var precis lagom mycket folk! En lyckad kväll! Efter det åkte jag till mamma som var på tjejkväll hos en jobbarkompis, "Tina, jag som umgås med min mamma och hennes vänner" hihi. Menmen, jag är van, jag brukar vara med mammas vänner. Jag vet jag är lite knäpp (är det det som kallas lillgammal?)

Efter min vistelse hos de vuxna skjutsade jag hem mammas kompis (och min med faktiskt), och sen åkte jag o hämtade Alexander. Vi åkte hem och somnade nästan direkt.

Idag ska vi bara ta det lugnt.. Alexander håller på att koppla in DVDn, vi tänkte se på Natt på Museet, eller vad den heter. Vi tänkte gå på bio ikväll med det går ingen bra film så vi strunar i det. Vi får ha mysigt hemma istället.

Imorgon är det bara 1 månad tills jag fyller 20, tjohoo!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback