Helgen

I fredags var jag, Alexander, Adam, Johan och Micke på Cromwell. Det var trevligt, men inte så kul. Emma kom dit när hon hade slutat jobbet vid 1 typ. Då blev det roligare. Då behövde man inte BARA prata om musik. skönt.

I lördags var jag, Emma, Amanda och Linnéa hemma hos Emma och förfestade och käkade mat. Linnéa skulle inte med ut så hon skjutsade sedan ner oss till otten. Det var kul att gå till "otten 21". haha. När vi kom dit var det jättelite folk. Det fylldes, som tur var, på mer och mer senare. Emma och Amanda hade som mål att jag skulle bli så onykter så jag skulle få minnesluckor, bara för att jag aldrig har fått det tidigare. Men jag tror faktiskt att jag minns allt, trots att de lyckades få mig väldigt onykter. Det var nog min värsta fylla nånsin.

FY OCH FAN vad dåligt jag mådde. När man mår så dåligt tänker man "aldrig mer, aldrig mer". Men va fasen, nu känns det rätt okej =) Alexander var här igår och tog hand om mig! Han är så underbar! <3

Idag är jag hemma och jobbar med projktarbetet och psykologin. Skönt att få lite gjort.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback