Tiden är värdefull

Ooh nej, jag öppnade precis min Never Stop -påse åt fel håll, upp och ner.. Fattar inte att sådant kan störa mig. Men det gör det.

Nu till dagens händelser. Jag vaknade, som alltid när jag är i Tranås, till Alexanders högljudda väckarklocka. Jag tänkte att det inte var någon idé att ligga kvar, så jag gick upp jag med. Jag åt en lugn frukost till TV 4. Som jag skrev igår så skulle det vara visning på lägenheten idag. Jag höll mig borta i 70 minuter. Det var en utmaning vill jag lova. Jag gick en lång promenad i det vackra vårvädret. Jag gick förbi Tranås gymnasium (tror det bara finns ett..), sen förbi folkets park. Gick in en sväng på ICA och köpte mig bananer och en glass. Efter det gick jag genom en mysig park och sen till JC. Man kan säga att jag "gjorde Tranås" idag.. Trots den lilla staden måste jag medge att den är väldigt trivsam och mysig. Sen gick jag hem och väntade på Alexander som kom hem vid ungefär14.30. Sen blev det bara mys och vila för hela slanten.. Sedan åkte jag hem kl.17.47. Så, det var min dag.

Imorgon ska det va temadag på skolan som ska handla om religion. Hoppas verkligen att det blir intressant. Religion är ju mitt favoritämne..hihi! Aja, annars är det väl bara gå där ifrån.. Jag ska jobba imorrn med, två timmar. Blä vad tråkigt! Ni anar inte..

Igår var jag med om att tåget gick sönder. Vi fick vänta 20 minuter och byta tåg till ett annat. Det var en spännande färd. Tråkigt bara att jag förlorade 20 minuter av min tid med Alexander. Ni vet, varje sekund är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback