"Dagens outfit" och "inside my bag"

Jag har tittat runt lite på andras bloggar, och som ni säkert vet handlar de allra flesta om mode. De går ut på att visa vilka dyra fina kläder de har och vilken superkoll de har på modet. Många visar "dagens outfit" alltså vad de har på sig och vart plaggen är köpta. Jag anser att det är rätt patetiskt. Visst, det är ganska kul att läsa, men jag fattar inte riktigt varför. Så för att jag ska kunna förstå (vilket jag antagligen inte kommer att göra) så kommer jag testa det idag. Jag har definitivt inte klätt upp mig till dagens outfit, som jag antar att många faktiskt gör.

 Tröjan är från H&M. Byxorna är från adidas (tror faktiskt att de är mammas)

Jaha, hmm, det kändes rätt töntigt. Nu vet alla hur snyggt klädd jag är när jag är hemma. Men varför klä upp sig, var glada att jag inte fota mig i nattlinne som jag ofta annars har! Och nej, jag förstår fortfarande inte grejjen. Annars skulle ju en sån här grejj passa mig, jag har ju likosm tid att fota mig och skriva massor om det i bloggen. Jag har ju bara 4 lektioner i veckan.. ha!


Jag har även sätt att många gör en "inside my bag". Detta innebär att man visar allt man har i väskan (man får gärna skriva vart man har köpt väskan och vad den kostade). Jag fattar inte varför, men ja, jag testar det med.

 Jag orkar inte skriva vad det är, titta själva.

För er som tänker  "va, har hon ingen mobil?" så jo, det har jag, men för tillfället ligger den vid sängen. Och jag tänker inte göra mig till för "inside my bag".


Nu tänker nog många av er, men varför gör hon det om hon tycker att det är så patetiskt. Svaret är bara, jag ville se vad det är som är så tillfredsställande med det. Nån känsla måste det ju ge. Men nej, det gjorde tyvärr inte det.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback