desperat

Idag gick jag och mamma på stan efter att hon hade slutat jobbet. Vi bokade tid på Make Up Store för sminkning, hihi vi fick tiderna efter varandra.  Mamma hittade en present till det kommande fördelsedagsbarnet ^^ och jag letade förbrilt efter en klänning till studenten. Det gick till och med så långt, ja jag sjönk så lågt, att jag gick in på wear it.. jag har inte varit där inne på åratal. Men nej, jag hittade inget där heller. Den enda affären som jag inte har hunnit till än är Lagos. Kanske kan ta det imorgon. Men jag får väl ta ett varv till på stan, annars blir det först Linköping och i värsta fall Sthlm. Eller värtsa och värsta, det gäller bara att ha tid. Jag börjar bli desperat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback