Onsdag

Imorgon är det en stor dag. Imorgon fyller min bejbi 20 år. Hurra! I den här åldern känns det bra att jag är 3 veckor äldre än honom. Detta kommer dock ändras när vi kommer över 30, då kommer han vara stolt för att han är sååå ung. Jag har ännu inte handlat klart mina presenter. Börjar bli en aning stressad.

Jag har lite svårt för modet som är nu.. Jag passar inte i A-skurna kläder. suck. Och snart måste jag köpa ny bikini också. En till suck, en STOR djup suck. Jag avskyr att köpa bikini. Det är bland det värsta jag vet. Och dum som jag är så har jag intalat mig själv att jag måste ha en ny varje år.

Jag hittade en så himla snygg klänning på JC igår. Men ojdå, jaha, jag visste inte att man tvungen att vara 1,50 cm för att kunna ha den. En smäll rakt i ansiktet bara för att man är lång. Tack för den. Jag blev verkligen kär i den klänningen.. men det är bara glömma. Det är ofta så med klänningar, de är gjorda för korta människor. Varför är det så?

   

Nu måste jag sminka mig, sen ska jag in till stan och handla klart till min Alexander ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback