den är borta

Min vinterjacka är borta. Jag kan inte hitta den. Både jag, mamma och pappa har letat. Jag har ju köpt en ny men om det blir riktigt kallt vill jag ha den som jag inte hittar, eftersom den är lång. Den kanske har hamnat under nånting.. aja, hursom, det är tråkigt. Och famförallt irriterande.

Jag är så himla trött. Sitter här och gäspar hela tiden. Jag vill inte vara trött. Alexander kommer hit vid 22 ungefär och då måste jag vara pigg. Kan nämna att vi hade jättemysigt när vi var och käkade på Harrys i onsdags. Både han och jag tyckte att det kändes som vi var på dejt. Vi var pirriga båda två. Hihi. Det var väldigt god mat också.

Tenta om en vecka då.. fy och fan. Jag har börjar förbereda mig på ett IG. Vet verkligen inte hur det här ska gå. Nu när kusren snart är slut börjar tycka att det är intressant med bibeln. Visst, det är väl inte den bästa bok jag läst men det är kul att analysera texter. Jag tror ju inte på det som står. För mig är det helt orimligt. Men, jag kan tro på budskapet. Det är en skillnad.

Jag såg precis Jenny och Oliver på tv:n. Jenny blev intervjuad med anledning av en stödkonsert som ska vara i Matteus kyrka på söndag 18.00. Gå på den, det ska jag göra. Alla pengar behövs.

Ha en bra fredagskväll! Nu ska jag ta ett glas vin..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Va tråkigt med jackan! Hoppas du hittar den =) Gu va mysigt med dejten, härligt att ni hade det bra.. hihi! oo I know the feeling.. Jag har me tenta om en vecka :/ Jag förbereder mig också på att få IG.. usch! Men men det får gå som det går ;P hehe! Ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback