den lilla svarta

Fick ett sms förut där det står att vi inte har någon föreläsning idag. Skönt, tänkte jag, då kan jag läsa det som jag struntade i förra veckan. Jag läste ett avsnitt ur bibeln igår (Mos 1) innan jag somnade, känns så himla komiskt.

Förra veckan var jag inget bra på att skriva här. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. När Alexander är hemma känns han viktigare än att sitta vid datorn. Känns rätt uppenbart. Hursom, det har inte hänt så där jättemycket direkt.

I torsdags träffade vi (När jag skriver vi är det jag & Alexander) Jonas, John, Gevva och hans tjej (som jag förövrigt gick i gymnastik tillsammans med för några år sedan). Vi var hemma hos John och drack öl och spelade nintendo wii (boxning var roligast, helt slut efteråt). Vid tolv nånting så gick vi till McDonalds och tog oss en cheesburgare. Natten avslutades hemma hos Gevva där vi spelade sanning och konsekvens.. haha.. kändes som man var 15 igen. Vid två halv tre tog vi en taxi hem.

I lördags var Emelie här med sina föräldrar. En mycket trevlig kväll måste jag säga. Vi åt gott och pratade hela kvällen lång.

Jag har handlat nya skor, ett par svarta vinterstövlar på Din Sko. Hittade en brun stickad klänning på KappAhls barnavdelning också. Hihi, billigt och bra! Jag har även köpt mig en ipod nano, en svart. Helt sjukt söt!




image402




Nu saknas det bara ett skydd så den inte skadas. Tillsvidare får den ligga i en tygpåse som jag fick till mobilen.

Nehepp, dags för frulle!
/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback