ehh, vadå?

När jag träffade mamma idag efter skolan frågade hon som vanligt "hur har det varit idag då?" Jag svarade att det har varit bra, sen frågar hon "Vad handlade föreläsningen om idag då?" Och jag svarade "Jag vet inte, har ingen aning"

Exakt så känns det. Jag kan inte säga vad jag har lärt mig idag. Det är så himla luddigt. Ska koncentrera mitt läsande på bibeln. Det får bära eller brista. Om jag klarar den här tentan ska jag börja tro på Gud. Höhö.

Sitter och väntar på att Robin ska komma hem. Jag ska slinga hans hår, samtigt som vi kollar på fotbollsgalan. Fast jag kan ju inte påstå att jag längtar efter fotollsgalan direkt. Förstår inte hur man kan hylla en sport så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback