Fest ikväll

Sitter här och pluggar. Ja jag pluggar på en lördag. Jag måste. Hujeda mig.

Efter tre nångång ska vi åka till ikea och sen skjutsar mamma och pappa mig till Lunnevad. Hoppas att jag får roligt, är nervös för att det kommer bli en "nördkväll", bara snack om jazz och bluesskalor. Menmen, jag får väl dricka mig karatefull så kanske, men bara kanske, jag kommer tycka det är intressant, haha! Eller så blir det en helt vanlig fest, hoppas det! Det ska bli kul att träffa Linnea med, hon skulle komma dit på kvällen.

Igår var vi hos familjen Stenberg och såg idol. Trevligt trevlig!
Innan vi gick sa Oliver (3år): Tina, ja äckar dej.. Sååå sööt!!! För den som inte förstår vad äckar betyder.. äckar = älskar.

Nu måste jag fortsätta..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback