fullt ös medvetslös

ojojoj.. idag mår jag som jag förtjänar.. Förstår inte hur vissa människor kan orka hålla på så här varje helg.. Jag skulle aldrig palla det. Kvällen igår var rolig allafall, pratade med några få människor annars var jag mest med Alexander hela kvällen. Linnea kom lite senare så då var jag en stund med henne.

Just nu sitter jag här på Alexanders rum ute i skogen.. Ska väl snart hoppa in i duschen (varför hoppa?). Kl. 15.20 tar jag, Alexander och Martin tåget härifrån sen. Hemma i Norrköping ska vi på konsert kl.17.00. Henrik coh hans klass har ett samarbete med SON (det som är varje år). Det ska bli jättekul att se.. Har ju tyvärr inte sett så mycket av dom så det ska bli roligt att äntligen få göra det.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen en stund..
/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

ne jag förstår inte heller de som orkar hålla på varje vecka.. Hur hinner de med allt lixom.. ;P Haha ja just de jag har bytt blogg igen.. Men jag trivdes inte så bra med den förra den var lite jobbig ;P haha! Jag tänkte ringa vårdcentralen och höra om de har någon idé om varför jag inte kan sova.. Så jag hoppas på ett bra svar.. Ha det bra gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback