gäsp

Usch, jag sov alldeles för länge idag.. Jag vaknade vid 12 av att jag fick ett sms från Palace. Tur var väl det, annars hade jag väl legat och sovit fortfarande..

Ikväll ska jag och Emelie till Make Up Store på klubbkväll. Det var ett bra tag sen sist så det ska bli kul!  =) Måste köpa ny tvättgel och ansiktsvatten, sen hittar jag säkert nått mer som jag behöver(?).

Imorgon är tentan.. "hur känns det då Tina?" SKIT! Jag känner mig förvirrad och vet inte vad jag kan eller vad jag måste kunna. Det jag vet att jag kan är hur familjeförhållandena såg ut i rom. T.ex hur kvinnorna hade det (giftes bort när de var 12-14 år osv). Men med min tur så kommert det inte komma nånting på tentan om det. Jag lovar.

Jag saknar Alexander.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

jag vet hur det känns.. jag har också tenta i morgon och jag vet inte riktigt hur det kommer gå... det återstår att se.. Ha det så bra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback