Hej igen

Nu är jag hemma. Har precis ätit mat. En sån där vällagad, planerad maträtt som är så där jättenyttig... Eller.. Jag åt pomme. Bara pomme. Men det var gott och mätt blev jag. Tyvärr kommer jag väl få asont i magen efter det.

Fick reda på tentan idag med. 16 av 20 p vilket blev ett G. Skönt att jag klarade den, även om det hade kännts bättre med ett vg. Menmen, detta betyder att jag kan få ig på den här kursen utan att världen rasar samman.

Har egentligen inte tid att sitta här. Har så sjukt mycket att göra. Jag måste förbereda massor inför imorrn. Suuuuuck!

Ikväll börjar the New Adventures of Old Christine. Det är ju så himla roligt! Precis efter DHW också, perfekt! =D
image413



/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback