Måndag. en snöig måndag.

Idag var jag nära på att "försova mig". Jag hade verkligen ingen lust att gå upp. Verkligen ingen lust att åka till skolan. Men nu är jag uppe allafall *applåder*. Igår tog jag mig friheten att börja läsa en ny bok. En bok som inte tillhör studierna. Det var en befrielse att bara lägga sig i sängen och läsa en bok som inte handlade om bibeln.

Läste att Magnus Betnér hade varit jättebra på skandiateatern. 5/5 spårvagnar! Fasen att vi missade den då! Hade så gärna velat sett honom, tycker han är så sjukt rolig. Menmen, bättre lycka nästa gång.

Just nu snöar det för fullt. Är nog över en decimeter snö nu. Fint när den får ligga kvar. Det ser ut som julafton, allafall som julafton borde se ut men sällan gör. Påtal om julafton. Fick reda på att vi kommer fira jul med min morbror och hans familj i år (+ de vanliga). Så i år blir vi många framför tv:n kl.15. Det ser jag fram emot. Kul med att det kommer småbarn, det hör liksom julen till på något vis. De senaste två åren har vi inte haft någon tomte, men eftersom mina småkusiner kommer blir det tomte i år. Tjohoo! Ingen jul utan tomte!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback