scoutliv

Jag saknar min Alexander. Jättemycket. Vet inte om vi kommer ses imorrn eller på lördag. Hur som helst så ska jag till hans skola i helgen, det är fest där och då ska jag vara med. Ska bli riktigt kul!

Imorgon är jag ledig! Tjohoo! Vid tolv ska jag åka och träna och sen efter det ska jag träffa Linda en stund. Vi ska fixa lite med gamla scoutbilder. Ojojoj vad vi har varit med om mycket. Kan faktiskt känna att jag saknar det ibland. Bara åka upp till stugan och snacka skit. Packa ryggsäcken och gå några mil. Det var tider det.. haha! (erkänn att jag klär i stor ryggsäck?)

 image416 image415 Älskar dig min babe!

(Sorry Erik att jag har snott bilden på Alex utan att fråga om lov)



Nu måste jag renskriva lite om evangelierna..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback