tisdagkväll, det är en bra kväll

Mina besökarsiffror har sjunkit. Kan ju bero på att jag är rätt slö på att skriva här. Måste bli en skärpning.

Konserten i söndags var bra. Henrik var bäst (Alexanders lillebror).


Killen längst fram närmast kameran är Henke. Tyvärr har jag inte lärt mig kameran tillräckligt bra än. Kanske behöver ett nytt objektiv..?

Påvägen till lunnevad tog jag den här bilden inne från bilen.. Det längsta strecket är ett flygplan, men de andra har jag ingen aning om vad det är. Det ser lite skumt ut, eller hur?
image418


Igår höll jag på att plugga ihjäl mig. Helt sant. Trodde aldrig att det skulle komma en morgondag. Men titta, det gjorde det. Och stolt är jag för allt slit jag gjorde igår.


Imorgon ska jag och älsklingen gå ut och käka på Harrys! 1 ½ år tillsammans och det känns så sjukt bra! Jag älskar honom mest av allt på hela jorden! <3

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Duktig du är :) Jag måste verkligen ta tag i pluggandet på allvar nu.. Tenta närmar sig... Va mysigt med middag på Harrys :) Grattis får man säga... Ha det super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback