Ännu en tur till Stockholm

Igår träffade jag Emma =D. Vi gick en sväng på stan.. jag hittade en Bondelid t-shirt på rea.. billigt är bra! Hihi! På eftermiddan åkte jag och Alex upp till Sthlm för att köpa kontrabasen.

Här ser ni resan i bilder:

Det började såklart med en kö på E4an. suck.
image367

Wohoo äntligen framme i den kungliga hufvudstaden
image368

Hmm.. vart ska vi? Fan, vi hamnade i en tunnel som ledde oss till fel sida av stan.
Förvirringen var ett faktum.
image369

Helt plötsligt dök stadshuset upp..
image370

Efter mycket om och men hittade vi dit vi skulle och Alexander gick in och gjorde affärer..
Jag väntade i bilen medan regnet öste ner..
image371

Wiie.. nu hade Alexander äntligen köpt sin bas.. :)
image372

Ja det var resan i bilder.. Synd bara att alla bilder blev så dåliga pga regnet..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback