Bosse, jag talar till dig.

Som jag skrev tidigare så skulle ju jag och mamma på en New Age-mässa. Jag skulle ju då får lära mig tala med djur och hade förhoppningar om att jag och Bosse aldrig skulle bråka igen. Tyvärr har jag inte lärt mig nånting. Det jag nu är medveten om är att jag ska skicka bilder till katten, inget mer. Jag gillade inte alls han som föreläste. Han hade även storseans och det är tack vara såna som honom som gör att folk inte tror på att man få kontakt med andar.. Jag hävdar ju att man kan det. Den här mannen var värdelös och sa bara saker som var generella. Det blev pinsamt, tyckte allafall jag och mamma. Jag har varit med om såå mycket bättre medium. usch på honom.

Men jag gjorde några fynd allafall.. Äntligen fick jag tillfälle att köpa mig tarotkort och en drömfångare. Köpte även ett armband med chakrafärgerna och en liten vit ängel.

image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback