hejhej, hallå dagboken

Jag har varit lite dålig på att skirva senaste dagarna. I fredags var vi hos Amanda och firade hennes 20-årsdag! Där fick jag träffa Evelina, Petras dotter. Jättesöt bebis! Amanda fick en Roffe som hon skulle njuta tillsammans med de kommande nätterna. haha! När vi hade varit där några timmar gick vi till palace. Där var det rätt kul, inte sädär "åh, det var den roligaste kvällen på länge", men helt klart ok. Jag och Alexander tog en taxi hem vid 02.30 tiden.

Innan alla festligheter satt jag och skrev tenta i 2 timmar och 20 minuter. Tror det gick bra. Ett G borde jag allafall få. Menmen, den som lever får se. Hmmm..

I lördags när vi satt i bilen på väg hem fick jag se att Linnea och Johan var i bilen framför den som var framför oss. Jag skickade ett fyndigt "jag ser dig"-sms. Detta resulterade i att Linnea och Johan åkte hem till mig och tog en fika! Det var kul att träffa dem, det var ju ett tag sen senaste! Allafall för mig, Linnea och Alexander går ju på samma skola..

Som jag skrev tidigare har Alexande lov, vilket betyder att han är hemmahela vecka. Skönt att jag bara ska till skolan onsdag och torsdag 13-15. Men idag och imorrn ska han jobba, så då är han ju inte hemma här allafall =P. Idag ska jag in och träna med Emelie kl.12.00. Vi är ena bra hurtbullar vi två. Ikväll kanske jag och Alexander ska träffa Simon och Helen. Hoppas det blir så, var ett tag sen vi träffade dem också. De har ju flyttat och vi har inte sett den nya lägenheten än. Sen kan man ju nämna att de har världens kanske gulligaste hund. Hihi!

Nä nu ska jag borsta tänderna.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback