Nu är jag tillbaka

Det var ett tag sen. Jag har varit i Malmö och Tyskland söndag till tisdag, därav min frånvaro.

Jag, mamma, pappa och familjen Stenberg tog en liten tripp dit ner. Tyskland var ju mest för alkoholen, men vi hann med att gå till en turistattraktion där de hade massa fiskar och hajar. Sånt är alltid kul tycker jag. Men roligast var nog mammas glada min när hon upptäckte att det fanns provsmakning bland vinerna i affärerna.. haha!

   
   

Den här bilden är till min älskling:
 
Kolla! Fru Puff! 





På fredag ska vi fira Amanda som fyller 20 år. Vilken tur att jag har varit i Tyskland och handlat upp mitt öllager. hihi! Men innan den roliga tillställningen ska jag skriva tenta mellan14 och 18. Suck. ujuj, vet inte hur det kommer gå.. Har nog aldrig varit så osäker innan.. men det brukar ju fixa sig. Jag har ju imorrn också att plugga, som tur är.


Måste bara skriva hur skjukt mycket jag saknar dig Alexander!! Jag blir tokig här hemma! Det har snart gått 2 veckor sen vi sågs! Tur att det finns telefoner.. Jag längtar ihjäl mig till fredag! Jag älskar dig!

image392

/Tina

Kommentarer
Postat av: Ellinor

självklart ska du få läsa resedagboken! men då behöver jag din mailadress :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback