bebis

Idag är det den 11 September. Jag såg en dramadokumentär igår som handlade om terrordådet. Usch vad hemskt det måste ha varit att befinna sig i de jättehöga husen när det inträffade. Får lite panik i kroppen bara av att tänka på det.

Jag har suttit och försökt komma igång med facebook nu.. det går framåt allafall.. Men det är lite svårt ibland.

Måste passa på att säga grattis till Petra som fick en liten Emilia igår, och till Klara som fick en Edvin den 2:e. Grattis till bebisarna!! Jag har diskuterat det här med många, och det känns som att det är så himla många som skaffar barn just nu. Visst är det så? Det kan ju bero på att jag har blivit äldre och befinner mig nu i en ålder då människor väljer att skaffa barn. Men på ett sätt känns det så konstigt. Är jag och Alexander efter som inte skaffar barn nu? Kommer jag anses som en gammal mamma sen när det är dags för mig? Nej, det hoppas jag verkligen inte. Men man vet ju aldrig (vilka funderingar jag har.. suck)

Idag har jag mest suttit vid datorn. Jag har även läst lite om hinduism och ritualer. Måste egentligen läsa ännu mer. Jag tror att när jag har gått färdigt skolan kommer jag aldrig mer vilja läsa en endaste bok i hela mitt liv. Jag läser sönder mig på det här.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback