Billig ölkorv, det gör livet värt att leva.

Nu har jag precis kommit hem från spåret. Jag och mamma har gått power walk. Nästa gång blir det att ta med stavarna. Det ni. Åhh, suck, jag måste läsa massor nu egentligen. Problmet är att jag inte orkar. Vi har seminarium på måndag och jag är inte klar än. Får väl sitta hela dagen imorgon.

Igår var det krogrunda. Vet inte om jag kan kalla det runda, vi var på tre ställen.. Menmen, det va väldans trevligt allafall! Vi var på riktiga "studentställen", vilket innebär att det är billig sprit och tilltugg. Ölkorv för 10 kr och en öl 28 kr.. hihi! Det är så det ska va. Eftersom jag har världens bästa pojkvän (kan inte nämnas nog många gånger), fick jag skjuts hem. Han hämtade mig vid 00.30 ungefär, så det blev inte så sent. Skönt. Jag är ju ingen nattuggla direkt. Eller vad säger du Alex?


Julia, Anna och Maria.


Jon och Linus.


Nu väntar vinet.
Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback