goooooomorgongomorgongomorgon

Gud så tråkigt det är att vara förkyld. Jag vill ju träna idag. Icke icke. Men desto mer tid blir det till hemtentan i heder genus & omvärld.

Igår var det kaos här hemma. Det började med att jag råkade välta min stora mugg med te rakt över hela nattduksbordet. Sängen blev blöt, det var en stor pöl på golvet och på alla sladdar och eluttag. Som tur var välte koppen åt rätt håll, min ipod klarade sig precis. Precis efter det tappar Robin sin pizza i golvet, men jag tror den gick att äta sen allafall. En kvart senare när jag skulle borsta tänderna märkte jag att det var stopp i handfaten (har två handfat brevid varandra). Vi försökta med en sugpropp men det gick inte. Så pappa började fixa med rören och innan vi hunnit ta bort alla grejjer på golvet särade han på rören och sssssswiiiiisssshhhh.. allt vatten ut på golvet! Vi höll nog på i 45 minuter där inne. Jag vägrade torka, eftersom jag redan hade torkat så mycket i mitt rum pga tet. Så mamma och pappa fixade det där. Jag och Robin vara bara moralsika stöd. Det var en underhållande kväll.


Jag och mamma har börjat dricka soyamjölk i kaffet. Anna skipper säger att man inte ska dricka vanlig mjölk så nu ska vi ge det här en chans. Det ser lite konstigt ut måste jag säga.


Nu blir det att plugga
/TIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback