Linköping med girlsen

Idag har jag, Emelie, Emelie och Evelina varit i Linköping och gått på stan. Hittade dock bara ett linne. Det var så skönt att komma iväg och göra något. Bara komma bort från hemmet lite. Vi hade jättemysigt och skrattade mycket. På Mc Donalds träffade jag på Alexander, en sån glad överaskning. Vi har ju inte setts på en vecka! Förhoppningsvis kommer han och sover här ikväll! <3

Imorgon ska vi hem till Emelie J på middag/förfest. Jag har inte bestämmt mig för om jag ska hänga med ut eller om jag ska vara duktig flicka och åka hem till Robin. Hursom ska jag allafall dit och äta och umgås.

image533 image534
Linnet är blårandigt.. ser nästan ut som svart på bilderna.
image535


Ikväll ska jag bara vara hemma med Robin. Vet inte om han tar hit lite kompisar. Han kanske inte ens ska vara hemma. Då blir jag alldeles ensammen. Men det finns väl en tjusning i det med.

Nu ska jag vila och lyssna på ljudbok.. har bara 28 minuter kvar av Snabba Cash! =D

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback