avskedsmiddag

Idag har jag varit med Emelie och Bella. Vi käkade taccos. Lika gott som vanligt.

Nu har vi kommit fram till den kvällen jag inte ville skulle komma. Ikväll är det sista kvällen med Alexander på väldigt länge. Kanske en hel månad! Alexander flyttar till Svalöv (typ Helsingborg) imorrn. Jag vill inte, jag vill inte. Trots att jag gärna skulle binda fast honom här hemma så är jag väldigt glad för hans skull och stolt flickvän att han kom in på Fridhem. Det är även bra att vi vänjer oss vid distansförhållende eftersom det antagligen kommer vara såhär minst 5 år framöver. suck! Det är ju så tråkigt!

Hursom.. Ikväll ska vi på middag hemma hos Alexanders mamma. Det ska bli nån slags avskedsmiddag. Jag har lite blandade känslor inför middagen. På ett sätt är det ju kul att träffa hans mamma och syskon, men å andra sidan gillar jag inte att vi gör det till en grej (även om det förstås är en stor grej). Men det hela blir så mycket mer dramatiskt på något vis. Jag hade hellre bara legat och tittat på film. Jag är kluven.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback