En tripp till stockholm

Igår åkte jag och älsklingen till hufvudstden för en liten shoppingtur. Vi hade jättemysigt och vi var borta hela dagen. Vi tog det lugnt, ingen stress. Vi hade tänkt åka till naturhistoriska riksmuseet, men vi hann inte. Detta betyder ju då att vi måste åka upp snart igen och då kanske man kan klämma in lite Grönalund på kvällen, hihi.

Detta blev mina inköp:

2 linnen på Topshop, ett vitt och ett blått.


Armband + örhängen från Antkt, gammalt och nytt


Armband från Ur & Penn


Ett pennfodral och två pennor från Ordning & Reda


Bikiniöverdel, Björn Borg, på MQ, endast 29 kr!!!


Ville så gärna köpa en DKNY plånbok men den kostade 995 och det har jag inte råd med just nu, suck! Den var så snygg! Men jag är nöjd ändå. Alexander köpte diesel-jeans och en t-shirt på Topman, jättesnyggt.

Vi såg två kändisar med, hehe. Amanda Jensen och Veronica Maggio.



Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vädret är ju, rent ut sagt, skit! Hatar det! Finns inte så mycket att göra när vädet är såhär. Menmen, vi hittar väl på nått.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag vill också åka till Stockholm o shoppa! Det får väl vänta för min del ;P hehe! Kul att du hittade lite grejer, bikiniöverdelen var ju världens fynd =) Ha det bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback