Hjärta på tråd

Jag har blivit helt förälskad i den här växten

Hjärta på tråd


Jag har gjort dessa arrangemang här hemma






Jag tycker den är så himla söt. Desutom är den enkel att sköta. Perfekt för små arrangemang. När jag flyttar hemifrån kommer jag ha såna överallt.. hehe!




Igår var hela familjen, och Alexander förstås, på Naturhistoriska Riksmuseet i Stockholm. Jag och Alex hade ju tänkt åka dit själva men sen så ville mamma och pappa att vi skulle göra något hela familjen, så då blev det att åka dit. Vi hade jättemysigt och roligt. Vi såg Sea Monsters 3D på Cosmonova, riktigt häftig.





Vilket konstigt väder det är ute alltså. Det värsta är blåsten, den hatar jag mer än allt. Förbannade "sommarväder!"

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Vilka fina blomsterarrangemang =) Hur kommer du på allting? Jag har för dålig fantasi för sånt där ;P haha! Kram kram!

Postat av: Tina

Fie: Haha, ja du, jag vet inte riktigt.. Jag gillar ju att hålla på med blommor så det är väl genom det ideerna kommer ;)

2008-08-15 @ 17:15:17
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback