Onsdag

Här är lite bilder från helgen

  
  
  
Med på bilderna: Lina, Emelie, Johanna, G-son, Danne, Linus och jag.
Det var en trevlig kväll, men jag åkte hem vid 23.30. Ville ju vara pigg när jag skulle på bröllop dagen efter.



Bröllopet var fint och Hanna var så vacker.
  
  

Nu är jag nästa på tur i släkten att gifta mig. Haha. Alex vad säger du? =P Nä skämt å sido, visst längtar jag till den där dagen när jag står och lovar Alexander evig kärlek, men jag kan nog vänta några år till. Är ju bara 21.



I veckan har jag haft fullt upp, och kommer nog ha det torsdag-fredag med. Vi har så mycket att läsa och förbereda. Men det är skönt när man är klar och kan lägga det åt sidan.

Nu börjar det verkligen kännas att Alexander är långt borta. Usch vad jag saknar honom!

Nu ska jag ta och äta något
/Tina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, se så omsorgsfullt jag håller i mina cigg. Två mosades i väskan på vägen hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback