fredag

Nu är det fredag igen. Tiden går så fort.

Ska snart åka och hämta upp Emelie för att sedan åka och träna. Tror det kan vara bra att göra nått annat en stund, inte plugga hela tiden. Jag har inte tränat på jättelänge känns det som.. =/

Igår i skolan pratade vi om att förr i tiden, 30-50 talet, så fanns det handböcker till gifta par. Och i dem stod det att man absolut inte fick ha utomäktenskapliga sexuella relationer. Det var den värsta synden man kunde göra. Det stod även mannen inte kunde tygla sina lustar och att kvinnan endast var ute efter barn. Att kvinnan får inprincip skylla sig själv ifall mannen är otrogen, eftersom hon inte vill ha sex för njutnings skull och att hon efter äktenskapet ofta skiter i hur hon ser ut. Det blev en intressant diskussion. Jag vet inte om jag kan hålla med. Visst, man "säger ju" att killar är mer fixerade än vad vi tjejer är men jag tror nog att det går jämt ut.


Vad tror ni, ser killarna hjärna ut såhär?

image486

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback