hoppas på köp idag

Idag är det bara plugg som gäller. Läsa, läsa och.. läsa. På eftermiddagen ska jag åka in och handla mat med mamma. Jag ska även och och titta på ett nytt objektiv som jag hoppas att jag köper.

Imorgon ska jag och mamma (ja, jag gör allt med min mamma) till bokrean 07.00. Vi kan ju åka in i natt om vi vill men det tror jag vi skippar. Jag vet några böcker som jag ska titta efter. Hoppas på att det finns lite religionsböcker med. Skulle vilja ha barnens bibel men jag tror inte att den säljs sådär.



Igår slog det mig att jag inte har något att se fram emot. Jag tror att vi människor är gjorda för att ha något att se fram emot, att vi vill ha mer och göra saker. Utveckla oss själva. Eller växa tillsammans, som par. Som jag och Alexander. Men det har inte jag, eller vi. Jag blir så ledsen när jag tänker på det. Jag vill ha något planerat som jag kan längta efter. Hela min framtid är så flytande. Jag har ingen kontroll.




Kanske återkommer om jag köper objektivet. Måste visa nån provfotad bild isf.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback