mina älskade jeans

Sitter här och är lite deprimerad. Jag har testat alla jeans jag har. Till min stora, dock väntad, besvikelse är det 12 st som jag inte kan ha längre. 9 av dessa tänker jag slänga eller ge till myrorna, eller kanske sälja =/. De andra tre har jag inte hjärta att slänga. Mina favoritjeans (tiger), ett par andra tigerjeans och ett par fornarina. Trots att jag vet att jag köpte dessa när jag var sjuk och gick ner massa i vikt, så hoppas jag att jag kan ha dom en vacker dag. Tyvärr så har mitt becken växt (heter det så?), kroppen förbereder sig väl på barn. I och med att det har blivit större så jag kommer aldrig komma i dom igen. Men jag är naiv och hoppas ändå.

Ikväll kommer Alexander hem så då ska vi hem till honom. Va länge sen jag träffade Maria, Stefan och Henke, så det ska bli najs.

Imorgon ska jag och älsklingen till Linköping och shoppa. En heldag, bara han och jag. Det behöver vi <3


Emelie och jag var och tränade förut.. jäävlar vilket jobbigt pass. Men skönt var det.

Nu ska jag göra i ordning mig.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback