pip

Åh, det är något som piper här hemma som driver mig till vansinne. Jag kan inte lokalisera var det kommer ifrån. Kanske från värmepumpen, men är inte säkert. Det är ett pip som kommer då och då, alltså inte hela tiden. Men gud så irriterande. Jag sliter mitt hår.

Jag skulle ha träffat Amanda idag över en fika men det blev inställt. Nej, hon har inte åkt. Det blev nått strul så hon åker imorgon. Så det var ju synd. Men som vi sa, vi har ju redan sagt hej då en gång innan så det kanske inte gjorde så mycket att det blev inställt.

Hungrig är jag. Vet inte vad jag ska äta. Det kanske finns pizza i frysen där ute, mumma! Men åh så onyttigt. Men det är ju helg, då får man äta sånt.

Jag har allafall tränat lite nu med. Orkade inte så länge som jag hade tänkt..(ni anar inte hur jobbigt det är om man går in för det) Hursom, jag såg ett avsnitt av seinfeld på datorn samtidigt och när det var slut la jag av och gick in i duschen istället.

Lyssnar på Britney nu.. (ja, jag tycker hon är rätt bra, helt ok) Men usch så synd jag tycker om henne. Hennes liv kan inte vara lätt. Hoppas hon får hjälp snart. Stackars människa, hon mår ju inte bra.



Nää om man kanske skulle gå ut till frysen och titta lite..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback