Tinatajm

Idag är det alla image475 dag (ifall någon hade missat det). Eftersom Alexander inte är hemma så får jag pyssla om mig själv istället. Jag gav mig tillåtelse att dricka två koppar kaffe nu på morgonen. Jag försöker ju dra ner på kaffedrickandet.

Vill även passa på att önska mig själv grattis på namnsdagen. Dom jävlarna tog bort min namnsdag, nu är det bara Valentine. Tina platsar tydligen inte längre. Dröjer nog inte länge innan Machmud och Achmed finns med, men inte Tina inte. Ja, jag är bitter.

Idag ska jag bara plugga och sen åka till skolan ikväll.


image476


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Tina! Jag tycker du har fått till din header så fint. Ungefär hur går man till väga när man ska göra en, är det svårt? Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback