och så säger man att man inte har något att ta på sig

Idag har jag rensat garderoben, igen. Jag har så sjukt många linnen och väldigt många av dem är i 32 och 34. Vilket innebär att de är alldeles för små nu. Desutom är de från tiden då det var modernt med korta linnen. Ni vet så att en liten springa av magen syns. Det är ju big no no idag. Så idag har jag slängt en hel hög till myrorna.




Det är högarna på översta hyllan som jag har gått igenom. Längst till höger är det dubbla rader. När jag var klar kan man säga att den främsta, av de två till höger, var borta. Alltså mängden motsvarade en hög. Aja, skitsamma.



Dessa ska jag ge till myrorna. Titta så många det blev tillslut.



Resultatet! Ni kanske inte ser så stor skillnad. Men tro mig, det gör jag. Det är så jälka många av de där kläderna som jag aldrig använder. Egentligen skulle jag nästan kunna slänga allt det där eftersom det bara ligger o dräller. Men å andra sidan hittade jag gamla kläder som jag hade glömt bort. Ett gulligt rosarandigt bondelid-linne tillexempel.


Egentligen blev det här ett väldans onödigt inlägg. Vem fan bryr sig om mina kläder liksom.. Menmen..


 Nu måste jag plugga.. Har ju tenta imorrn kl.08.00!!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback