Peter, vår Peter

Igår var jag, mamma, pappa, mormor, farmor och Hazel i S:t Anna kyrka och tittade på Peter Johanssom och Matilda Hansson. De hade sin sommarkonsert igår. Peter är så himla ödmjuk och han sjunger ljuvligt. Han är så himla spontan och rolig. Ni som aldrig har sett honom live har missat något! Även Matilda är sjukt duktig. Hon sjöng så jag fick tårar i ögonen, det händer nästan aldrig. Jag hade dock vilja hört med sång av Peter. Han kom lite i bakgrunden.

Jag ser verkligen fram emot januari när vi ska gå och titta på Queen-konserten "Champions of Rock" med Peter Johansson i De Geerhallen. Den kommer vara så jäkla bra! Längtar (men låt sommaren gå sakta)!












Ikväll är det fest hos Therése, Alexanders storesyrra. Hon fyller 25 år idag så då ska vi fira henne och sen kanske gå ut..! Kul kul!

Nu ska jag göra mig i ordning.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback