torka

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Egentligen har jag inte någon bra ursäkt för varför jag inte har skrtivit. Det har bara inte blivit av.

I fredags var jag, Emma, Amanda, Petra och Linnea på Bomullsfabriken. Vi hade jättemysigt! Vi drack vin, drinkar och shots. Emma beställde även in jordgubbar och glass. Eftersom Bomull är Emmas arbetsplats får vi (när Emma betalar) ibland bra priser. Det gillar vi, hihi! Amanda berättade hur hon hade haft det i Dubai. Åh jag vill ochskå åka dit. Men jag vill nog inte bo där, som Amanda gör. Det var kul att vara alla igen. Var länge sen sist.

I Lördag var jag och Alexander i Finspång och tittade på Simon när han spelade med sitt band. Vädret pajjade hela stämningen. Suck. Ikväll ska jag och Alexander titta på ännu ett band... i Mjölby. Det är Alex kompis Anton som spelar. Gud vad vi far fram och tillbaka.

Nästa vecka börjar min semester!!! Tjohoo!



Jag hittade en supersöt klänning som jag vill ha.. Jag vet bara inte när jag ska använda den.. Hmm.. Jag ska ju på bröllop i Augusti.. Då kanske?



Ni hittar den
här


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback