tråkigt besked

Idag fick jag besked att jag inte kom in på floristutbildningen. Anledningen var att det var mer sökande än vad det fanns platser. Skittråkigt om jag ska vara ärlig. Visst, jag var beredd på ett negativt svar, men hoppet fanns ändå där någonstans. Djupt där inne. Så idag har jag varit lite deppig. Jag har bara tittat på Disneychannel sen jag kom från skolan. Slappat i soffan med andra ord.


Men däremot.. GRATTIS ÄLSKLING som kom in på Fridhems folkhögskola. Hihi han ringde precis, han hade fått besked idag med! Så himlans kul! Distansförhållande, BIG time, here we come.. Det är väl det ända som är tråkigt med det. Skåne, ojojoj vad långt bort. Men det går. Grattis! <3


Ikväll ska jag och mamma träffa några kompisar. Ska bli mysigt. Vi ska äta thaimat hade vi tänkt. Mums.
Nu måste jag åka!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback