lyckat firande ute till havs

Då är jag hemma igen. Vi kom hem igårkväll. Vår överraskning till mormor var en kryssning på Birka Paradise. Det blev riktigt lyckat. Jag hade allafall jättekul. God mat och god öl. Tyvärr kanske det blev lite för mycket av det goda. Frukostbuffén var inte som lockade dagen efter. Tyvärr.

Det var väldigt många pensionärer där. Mina kusiner var nog yngst. Det luktade penisonärsparfym överallt, haha. Men det var rätt skönt att det var så. Hade nog varit jobbigt med massa fulla ungdomar.. hehe!

I taxfreen handlade jag ett par rosa pilgrimörhängen och en platta öl. Var sugen på parfym men jag har så jäkla mycket så det kändes lite onödigt.

Jag måste bara berätta en rolig grejj. Som sagt, varken jag eller Alex var speciellt nyktra när vi skulle gå och lägga oss på natten. Dels så sov vi båda två i en säng som nog inte var bredare än 80 cm. Men det var mysigt och funkade bra. Och dels så glömde vi tydligen att dra ner rullgardinen till fönstret. Vid 8 ungefär vaknade jag av att det lät utanför fönstret. När jag slog upp ögonen fick jag se 2 killar som målade utanför. De såg rakt in i vår hytt där vi låg och sov. Hahaha, vilken chock jag fick. Jag kan ju undra hur länge dom hade stått där och hur mycket jag hade lyckats blotta av mig själv.

På vägen dit (när vi hade fikastopp i Nyköping) lyckades vi se hur en tjej åkte iväg med bilen medan hon fortfarande tankade. Slangen blev aslång och sen gick den sönder. Så jäkla pinsamt för henne. Vår buss stod precis brevid macken, så alla såg vad som hände.. haha. Så roligt har jag nog aldrig tidigare haft på en bensinstation.

   
  
  
  
  

Ja, bilderna får tala för sig själva.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback