måndag

Idag ställde jag klockan på 9.30 bara för att jag skulle hinna sola lite idag innan jag ska till skolan. Det såg lovande ut när jag gick upp och satte mig vid datorn. Men vad nu då? Solen är borta! Iofs så ger det mig ju mer tid till att plugga (vilket behövs) men jag som var så sugen på att ligga på altanen.

På onsdag är det tenta i religionshistoria, islam, buddhism, hinduism och new age. Har inte riktigt förstått vad jag ska plugga på. Men jag hoppas det går bra. Vill ju gärna ha vg på den eftersom jag fick det på hemtentan.

Åh va skönt det kommer kännas på torsdag när allt det här är över. Då har jag en vecka ledigt. På måndagen 9/6 är det upprop för en av sommarkurserna. Bara på det igen. Kommer jag orka??


Nu: kaffe!

/TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback