Ola distraherade oss i shoppingen

Nu är jag hemma igen efter två dagars shopping i Ullared. Är helt slut så jag orkar inte skriva så mycket om det. Jag gör det imorrn. Kan tillägga att vi såg Ola där idag. Han uppträdde inne på Ge-kås. Jag är ju inget fan av honom direkt, men han är ju kändis allafall. haha.

Jag ska nog gå och lägga mig och titta på tv snart. Titta på NCIS som jag spelade in i torsdagskväll. Är helt fast i den serien förtillfället. Synd att den går så sent. På tal om serier, jag köpte första säsongen av Christine på dvd. Jag trodde verkligen inte att det skulle finnas. Blev överlycklig när jag hittade den! Den är ju såå bra!

Aja, berättar med om shoppingen imorrn. Kanske lite bilder då med.


Saknar min Alle!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback