stolt syster

Igår sprang Robin grabbhalvan. Han hade som mål att slå sitt gamla rekord på 18.09. En annan bragd vore om han slog sin fotbollstränares tid på 17.43. Vi trodde nog inte att han skulle klara något av det, men man hoppas ju alltid. När starten hade gått gick vi ner och ställde oss vid målet. Efter 14.46 minuter kommer första in i mål. När klockan visade 16 minuter tog jag upp kameran, men räknade inte med att han skulle komma på några minuter. Helt plötsligt kommer Robin springandes där! Fort upp med kameran och börja fota. Jag hann inte kolla vilka inställningar jag hade valt på kameran. Jag fotade på och fick till några hyffsade bilder.

Robins tid blev, vad vi kunde se, ca 17.24 (har inte sett resultatet än)! Jag blev så stolt att han slog sitt rekord och tränarens! Jag blev till och med lite rörd med en tår i ögat! Min lilla lillebror! Jag tror att han hamnade runt plats 30 kanske. Det är ju svårt att uppskatta hur många som hade sprungit i mål innan honom. Hoppas att reslutaten kommer i tidningen sen.

image570

image571

image572


Jag är så stolt över min älskade bror! <3

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

va duktig han är =) Ja ska springa vårruset på måndag, men det kommer nog inte gå lika bra för mig som de gick för din bror på grabbhalvan =) hihi! Ha det så bra! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback