tisdag

Igår hade vi jättemysigt, jag och Emelie. Vi åt taccos och snackade massor. Efter att vi hade ätit kom Emelie J och vi åkte till vrinnevi och gick i 5km-spåret. Riktigt skönt. Kul att träffa Emelie J också!

Idag har jag satt upp nya gardiner i köket. Duktigt va? Mamma kommer bli så glad när hon kommer hem imorgonkväll! Egentligen borde jag skriva på hemtentan, men efter förra lektionen är jag helt förvirrad så jag vet inte alls vart jag ska börja. Hur ska jag få ihop 8-10 sidor!? Har ju inte lärt mig ett skit på den där kursen! Ordbajsa är nog lösningen...



image569

/Tina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att ha hönsnät så inte katten smiter, inte hittar hem eller blir överkörd, då är man sann djurvänn tycker jag! :)

Postat av: Tina

Haha, ja visst är man! ;) Hönsnätet är mer känd som "kattgårn" =P

2008-05-15 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback